Doornroosje – Nijmegen
Op 6 december 1968 is Stichting Doornroosje opgericht als jongerencentrum in een beschilderde boerderij aan de St. Jacobslaan in Nijmegen. De bedoeling was om jongeren een plek te geven om naartoe te gaan en om de popcultuur een plek te geven om zich verder te ontwikkelen.
50 jaar later is Doornroosje HET poppodium van Nijmegen en omstreken. Van pop, rock en hiphop tot techno, metal en jazz: voor de liveshows ben je bij Doornroosje aan het goede adres. Dit alles op meerdere locaties in de stad. “Het leven mooier maken met livemuziek” daar gaan ze bij Doornroosje voor en hun motto is: “We Do Music!”.
GHALA heeft voor de Doornroosje locatie aan het Stationsplein 11 te Nijmegen 2 lockerwanden geleverd. Tijdens het genieten van LIVE muziek kunnen de bezoekers hun waardevolle bezittingen opbergen in een locker.
Kasten:
De 2 lockerwanden bestaan in totaal uit 160 lockers, bij de “Rode Zaal” is deze uitgevoerd in RAL 3003 – rood en bij de “Paarse Zaal” is deze uitgevoerd in RAL 9005 – zwart. De lockers zijn allemaal voorzien van een elektronisch sluitsysteem. De lockerwanden hebben een schuin dak waarin ruimte is gerealiseerd voor het wegwerken van de techniek en de mechanische noodontgrendeling, en beide hebben een eigen bedieningsterminal met daaronder een betaalunit.
Bediening door Doornroosje bezoekers:
Bij de bedieningsterminal kan men een locker huren en direct contactloos, met bankpas of creditcard betalen. Ook biedt Doornroosje de mogelijkheid de in de lockerruimte aanwezige QR-code te scannen: hiermee wordt de bezoeker naar de APP geleid waar de locker gehuurd en afgerekend kan worden. Door gebruik van de mobiele APP heeft iedere bezoeker op ieder gewenst moment toegang tot de inhoud van de locker.
Sluitsysteem
Elektronisch sluitsysteem met “pop-to-open” sloten.
Software:
Locker Management Software aangevuld met de Bagage Software Module. De Doornroosje software functioneert als SaaS oplossing in de Cloud. Met deze software is het mogelijk snel een locker in gebruik te nemen en betaling is volledig cashless. Door dit Self-Service-Lockersysteem verminderen de personeelskosten en worden inkomsten gegenereerd uit de huuropbrengst.
De beheerder heeft ten alle tijden toegang tot de lockeropstelling door middel van het Master Menu op de bedieningsterminal, via de mobiele APP of het Master Locker Management Systeem op zijn/haar desktop. Hiermee kan hij/zij de lockers op afstand beheren, zoals openen van een locker. Daarbij is er inzicht in het lockergebruik en transacties.
Wilt u meer informatie of een afspraak maken met een van onze specialisten? Neem dan contact met ons op